Vacature
Directiesecretaresse
Over deze vacature
Wij zoeken een directiesecretaresse voor 16 uren per week!
Ben jij de spin in het web die moeiteloos overzicht houdt en altijd een stap vooruitdenkt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze organisatie zoeken wij per direct een proactieve en betrouwbare directiesecretaresse die onze bestuurder ondersteunt.
In het hart van Noord-Nederland ligt OlmenEs, een dynamische woon- en werkgemeenschap voor volwassenen met een verstandelijke beperking. Wij geloven in een leven vol ontwikkeling, verbinding en culturele activiteiten, gebaseerd op veiligheid en vertrouwen. Met antroposofie als onze inspiratie, bieden we een unieke plek waar bewoners en medewerkers samen groeien.
De uitdaging
De directiesecretaresse heeft als kerntaak het voeren van de taken van het secretariaat ten behoeve van de directeur/bestuurder en de raad van toezicht.
De kernopdracht in deze functie
De directiesecretaresse heeft als kerntaak het uitvoeren van de taken van het secretariaat ten behoeve van de directeur/bestuurder en de raad van toezicht.
Wat ga je doen?
- Verlenen van bestuursondersteuning aan de directeur/bestuurder en raad van toezicht.
- Verantwoordelijk voor het agendabeheer, stelt prioriteiten tussen urgentie en belang van afspraken zodat werktijd effectief wordt benut en de voortgang van belangrijke zaken is gewaarborgd.
- Zorgt voor de voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen en organiseert bijeenkomsten.
- Is op de hoogte van ontwikkelingen in de organisatie.
- Is gewend te werken met een hoge mate van zelfstandigheid en heeft een proactieve houding
Wat neem je mee?
- Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO 4 opleiding als directiesecretaresse.
- Je hebt kennis over de werkwijze en ondersteuning van raad van toezicht vanuit de governancecode zorg.
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Je bent een positief ingestelde persoonlijkheid die zelfstandig, proactief en initiatiefrijk is en die denkt in mogelijkheden.
- Je durft beslissingen te nemen en je beschikt over een sterk organisatorisch vermogen.
- Je kunt omgaan met weerstand. Je kunt motiveren en stimuleren bij het coachen en feedback geven van medewerkers.
- Je bent flexibel inzetbaar.
Wat bieden wij?
Een stimulerende werkplek midden in het bos, waar je meehelpt vormgeven aan onze gemeenschap en je professioneel kunt ontwikkelen. Je wordt onderdeel van een zelfstandig team en krijgt de kans om je onder te dompelen in een rijk cultureel leven. Pluspunten zijn onze kinderopvang op het eigen terrein en een functie die voldoening geeft.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband, maar als blijkt dat er een goede klik is, kan het vaste dienstverband eerder worden aangeboden. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Conform functiebeschrijving is de functie ingeschaald in FWG 45 (maximaal € 4178,00 bruto bij een fulltime dienstverband).
Bij aanstelling is het overhandigen van een Verklaring Omtrent Gedrag verplicht.
Jouw vaardigheden
- Een teamspeler die graag onderdeel wil zijn van een proactief team.
- Openstaan voor onze antroposofische zorgvisie
Wat wij bieden
- Een prachtige, natuurlijke werkplek midden in het bos
- Kinderopvang op het terrein
Rondleiding OlmenEs
Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Selma Aalbersberg (leidinggevende) bereikbaar via telefoonnummer 0516-438100.
Heb je interesse in deze functie dan kun je tot en met 11 juli a.s. op deze vacature solliciteren door je sollicitatiebrief met motivatie en CV te mailen naar [email protected] t.a.v. Selma Aalbersberg onder vermelding van vacaturenummer V2025- 21
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 22 juli a.s. in de middag. Het zou fijn zijn als je hier alvast rekening mee houdt in je agenda.
Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.